Fredag - Körning, cheesecake och mys <3

Idag har det varit rätt lugnt här, vädret har inte varit på topp utan det har regnat till o från under dagen..

Pappa och jag åkte iaf ut till en lite mindre väg och jag fick övningsköra för första gången! Läskigt och roligt på samma gång.. Var lite små svårt att veta var man har bilen och så men va ju bara första gången.. Lär mig nog köra tillslut.

Sen har vi mest tagit det lugnt innan vi skjutsade ut pappa på fest lite utanför storvreta och när vi kom hem blev det middag, kyckling fajitas =) Mkt gott och mysigt!

Till efterrätt hade vi gjort iordning cheesecake med hallonsås, så gott! Tänkte lägga ut receptet på cheesecaken imorrn!

Ikväll nu ska vi väl bara mysa, kanske se film och så.. Imorrn kommer jag också skriva om de övriga amerikanska/engelskagodis sorterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback