Lördag - Partylite och grillat

Dagen idag började runt 09.30.. Åt frukost och gjorde mig i ordning.. Se åkte jag och pappa och köpte blommor till trädgården =) Så fint med blommor omkring sig! Efter det blev det he en sväng och vila lite samt fika..

Efter fikat samt lite tv-tittande blev jag skjutsad till syrran som skulle ha ljusoarty med Partylite. Fanns massor med fina saker o doftljus.. Synd bara att det ska vara så dyrt! Tänkte köpt nått ljus men kunde ej bestämma doft så får bli en annan gång!

Efter det blev jag hemskjutsad av mamma och då marinerade jag och robin köttet till kvällsmaten. Hann med att spela nån timme innan jag hjälpte till lite med kvällsmaten...

Ikväll har jag o robin sett Sunes jul o så suttit här..

Imorrn får vi se vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback