Måndag - Bra dag =)

Dagen började med lite frukost, sen åkte vi in till stan.. Där hämtade robvin ut sitt körkort sen följde han med mig när jag solade och efter det köpte vi hem jelly =) Robin hann också prova några sandaler innan vi tog bussen hem..

Väl hemma tog jag ett av paketen med jelly och gjorde, dock blev det bara ok. Den andra sorten verkar bättre och ska prova vanlig jello också.

Eftermiddagen var rätt lugn, Robin klippte gräset och jag har mest suttit här.. Åt laxpasta ikväll, så gott även om jag inte var hungrig.

Imorrn blir dert nog en lugn dag och sen onsdag ska vi antagligen åka till sthlm.. Tänkte passa på att gå till The english shop då och köpa lite skittles och jell-o samt kanske nått annat som verkar intressant.

Nu ska jag göra mig klar för sängen, behöver verkligen sova eftersom jag sov superdåligt i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback