Tisdag - Sovmorgon

Dagen började hyfsat sent då jag hade sovmorgon till 12... Skönt o kunna ta det riktigt lugnt på morgonen med :D Hann med endel på lektionerna idag, sen åkte jag ner på stan för att kolla efter ett nagellack.. Som inte fanns då kollektionen är för ny..

Ska se om den kommer in om nån månad eller så, sen åkte jag iaf hem. Bussen var överfull, stod längstfram vid chaffören mot fönstret.. Hem kom jag iaf, tog en macka och vilade.

När pappa kom blev det mat o sen har jag sett handbollen.. Tyvärr förlora Sverige men det gjorde inget iaf. Imorrn har jag lite sovmorgon o sen 4 lektioner.. Sen är iaf halva skolveckan avklarad, känns alltid lika bra.

Nu ska jag göra mig klar för sängen så jag vaknar utvilad imorgon..

Kommentarer
Postat av: anonym

Har det börjat synas på magen än?:)

2011-01-26 @ 22:05:55
Postat av: Elin

Sv: ja det syns tydligt nu :)

Postat av: anonym

Du kanske skulle kunna lägga upp någon magbild inför varje månad. Så att man kan få hänga med i förändringen:)

2011-01-27 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback