Hos min älskling<3

hej ! Är hos min älskling nu :D kom förra fredagen o ska åka på lördag .. Vi har b.la hunnit varit på birsta city :D och Ikea sen har vi gjort en annan rolig sak men den saken skriver jag inte här förräns om ett tag :P Lägger in nån bild från birsta city sen tror jag :)

Armbandet som Mattias mamma fick i födelsedags present var ju iafall uppskattat! :) Det var ju kul , men det var lite stort ... Får  se om man hinner träffa Mattias kusin o ge henne present innan jag åker som hon också har fyllt år..

Får se vad som händer idag ska nog se film sen (Capriccosa) med älsklingen :) ajjja ska väl avsluta det här inlägget nu .

Birsta city...
image2


Idol va där ;)
image4

Idol igen..
image5

Sen gick vi på ikea..
image6

Vi  åt där .. jag åt kotlett rad med pommes o beasås :P
image7


o så sist en bild på mej..
 image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback