blondering...

Hej ! Igår blonderade jag slingor i håret =) blev nöjd faktiskt men kmr nog endå köra en till sväng så man får fler slingor typ nån gång i maj tror jag =) Idag gjorde jag muntliga nationella provet i engelska med Linda o Sara det gick bra=) Igår gjorde jag svenska nationella muntliga med så nu är allt klart! Matte ska de egentligen va i veckan men kmr nog inte va där =/ dom hade ringt pappa idag från sjukhuset o sagt att ja kan få läggas in på måndag o göra op på tisdag istället o så för dom vet inte om personalen strejkar när de e tänkt att jag ska göra. Så det är väl bara att bita ihop och göras det men hade gärna förberett mig lite längre i förväg men men ... det blir säkert bra nu endå! Annars kanske jah får tid i höst när man har börjat gymn. o det blir ju inte så bra .. ajja nu ska jag se nån film med älsklingen hade bäst! //Elin

image44
blonderingsfärgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback