Prov och irreterande..

Hej ! då har man nyss kommit hem från  skolan odet är helg igen :D sköööönt! hade prov i No idag som gick över förväntan märktes att jag hade pluggat .. hade engleska sista timmen  o då skulle man antingen hitta nån att skriva om sydafrika eller canada.. jag valde giraff.  vi va i data salen o läraren va inte där nästan o så sprang killarna runt o ryckte ur folks möss, tangentbord, ström kablar m.m. va skit irreterande att behöva starta om datorn visst jag hade inget sparat men endå  . så j*vla onödigt enligt mig man behöver inte ha krig o riva hela stället för att läraren inte är där . man undrar ju vilken iq-nivå dom har .. man kan ju tro att killarna går på DAGIS! ajja nog tjatat om det .. ikväll blir det väl bara se tv eller film med älskliongen o mysa <3 de ska bli skönt att ta det lite lugnt . ha de bra alla


//ELIN


Älskar dej min underbara Mattias! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback