Tisdag..

Hej! Idag hade jag floristteknik på morgonen då fick vi göra super stora buketter =) Va rätt kul o prova på. Efter det var det lunch och sen svenska  o så skulle de va engelska o vi väntade sen gick vi till ett annat rum o då sa dom att vi slapp den i dag så ja o tove missade precis buss nr 4.. Så vi sprang typ till 2:an som vi tog ner på stan , kändes som man skulle missa 115 hem men hann då den va nästan 15 min sen! När ja kom hem tog jag det bara lugnt o om en stund ska ja se filmen "En prinsessas dagbok" på tv. Har iafall vart trött hela dagen idag så lär ju somna på stört när ja väl lägger mig. Imorgon har vi typ bara bas ämnen :/ Men slutar iaf 14.20 troligtvis :) ajja ska väl göra klart inför morgon dagen innan filmen börjar. /E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback