Andra advent =)

Hej ! Då var det andra advent idag då. Som vanligt har det inte hänt sådär jätte mycket, gick upp vid 10 o satte mig vid datorn och spelade lite. Sen pratade jag med Robin bra länge i telen =) Efter det fortsatte jag vid datorn.. Ska väl läsa igenom lite frågor till ett prov jag har på onsdag med så jag iaf kan få godkänt. Sen kanske man ringer Robin igen (A).

Imorrn är det iallafall skola igen, har ingen lust.. Men så är det alltid på söndagarna, för det är så skönt att få vila lite från vardagarna på helgerna. I fredags fick vi binda buketter iegn för första gånger på jätte länge iaf,  kändes verkligen att det behövdes. =) Nu ska jag gå o plugga lite kanske skriver senare.

So long ! /E

Kommentarer
Postat av: Robin

Gud va vi hade det roligt. Hur går det med frågorna älskling?

2008-12-07 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback