Sommarlov!!

Då har man sommarlov då.. I tisdags va de ärentunagames o avslutning på kvällen.. Känns helt sjukt att man inte ska gå kvar i samma klass i höst. men de blir nog bra endå ;) På måndag ska jag börja jobba på mitt gamla dagis (eller förskola som de nu heter) .. Ska va där i 3 veckor så man får ju in lite pengar iafall.. Känns skönt att jag har jobbet nu på engång som ja endå inte kan bada o sen har man resten av sommaren att göra vad man vill på. Idag har de inte hänt så mkt har lyssnat lite på musik b.la. på McFly o lite annat som de va längesen man lyssna på.. Sen har ja duschat med o snart ska ja dra o möta älsklingen vid tåget. Ikväll blire väl bara softa.. konstigt nog längtar jag faktiskt lite tills man börjar gymnasiet just för o få se hur det blir då.. ajja ska väl göra mig klar för att möta älsklingen nu ..Avslutar med en bild på älsklingen o ja påväg till nynäshamn.. //Elin

                     älskling o ja till nynäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback