Annandag jul

Jahapp då var det redan annandagen och imorrn blir det hemfärd. Blev endel besök igår, först morfar som var i bättre "skick" än jag trott :), sen till pappas tjej med barn som är väldans trevliga. Sen var det bara hem och göra en julgrp innan vi skulle hem till farmor & farfar och äta god mat! Vi fick helstekt kalkon med potatis och sås, det var super gott som vanligt =)

Lite senare tog jag och älsklingen bussen in till stan och såg Göta Kanal 3, den var mycket bättre än jag trodde att den skulle vara och vi hann sen precis med bussen hem. Sen var det bara att sova, var så trött..

Idag har det hittills varit lugnt, har vart på affären och duschat ska väl packa ner sakerna för hemresan snart och sen i kväll blir det hem till mamma och byta liter fler klappar smt ära lite god mat =)

Har också hittat den datorn jag ska köpa, så ska ner till gbg och fixa det när vi är tbx =)


Göta Kanal 3, som var bättre än jag trodde den skulle va =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback