Fredag - Myyys <3

Då var det helg igen :D Helt underbart att få vila lite från skolan och göra nått annnat nåra dagar. Idag så gjorde vi lite jul grupper sen stod jag med nåra andra i vår butik. Det är typ alltid kul o stå i butiken när det är kunder, även om de kan va lite stressigt!

När jag kom hem så satt jag här o på fb ett tag, sen förberedde jag inför kvällsmaten. När älsklingen kom hit vid 16.30 gjorde vi klart maten, som var pizza idag =) Blev jätte gott. Nu ser vi lite idol o ja håller på att göra mat på carfe world på fb. 

Imorrn blir det att gå en sväng till knalleland. Ska handla lite julklappar o så.. 

 

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Hoppas att ni får en bra helg! Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback