Måndag - Shopping =)

Hej! Idag blev det lite shopping i knalleland, åkte dit med älsklingen för att kolla lite. Köpte en klänning från cubus på rean, den kostade endast 99 kr =) Sen köpte jag en liten mus som jag ska ha till min nya dator.

Sen tog vi en promenad hem och packade ihop lite och så läste jag lite i en av böckerna jag fick i julklapp, Gossip girl- allt och lite till. Vid 14.30 blev vi hämtade av Robins mormor och morfar för att åka hit och fika så slapp vi ta bussen med datorn och allt.

Åt tårta och bulle och sen fixade vi lite med datorn, lite senare följde jag med Robin samt hans syuster till Mc donalds, gillar ej sån mat men blev bjuden på en sån liten chicken wrap. Det räckte med fett man kände att de va mkt majonäs i såsen.

Sen har vi kollat på "En ängels tålamod" =)

Imorrn blir den göteborg en snabbsväng, ska ju hämta nya datorn :D


Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Härliga dagar du verkar haft det.. Hoppas det fortsätter så! Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback