Måndag - Snö i massor och en dag i stan

Slutar tydligen aldrig att snöa här och kallt är det, men jag är nöjd efter som det isåfall blir en vit jul =)

Idag har det vart full rulle, först var vi o hämtade syrran i stan. Hon saknade nåra kjakelplattor till badrummet som vi var tvugna att hitta.. Blev en väldans runda bara det, sen har vi handlat present till min kusin som fykller år imorrn, handlat mat på Ica Maxi(där det var proppat med folk), fikat på stan med mamma och handlat blommor samt varit på Mix Mix..

Jag har inte handlat överdrivet mkt idag men blev lite små saker, sen handlade ju pappa saker som jag ska ha att baka med imorrn.

Nu i kväll har det blivit inslagning av lite julklappar samt presenter och sen har de bara varit lugnt.

Imorrn ska jag till tandläkaren med älsklingen som sällskap, sen ska vi till stan med pappa igen o handla lite mera och senare på kvällen blir det fika hos min kusin som fyller 10 år. Ska också emellan det hinna baka lussekatter, snicvkers och kakor..


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som om du har lika fullt upp som mig syrran! Jag måste tvinga mig upp tidigt imorgon och tvätta, ska hinna handla de sista julklapparna.. Har nog 6 st kvar att köpa, en del småsaker. Ska hinna med att kolla med våran duschhörna och sen fika hos kusinen! Börjar jobba på onsdag igen.. Att det alltid ska vara så mycket att göra men det är roligt att du är här uppe!!! :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback