Nyårsafton 2009 =)

Jahapp så har ännu ett år gått, med raketfart som vanligt. Tänkte skriva de 2 största händelserna för mig detta år:

1. Jag flyttade hemifrån - 50 mil längre ner i landet flyttade jag till min egna lägenhet i Borås för att kunna bpo nära min älskling och samtidigt kunna gå klart skolan, det är stort och väldigt annorlunda att bo själv =)

2. 1 år med älsklingen - jag och min underbara Robin har nu varit tillsammans ett helt år och det känns som det var igår vi träffades, älskar honom mest <3


Nu kommer en sammanfattning i form av en lista av detta år :

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jajjemensan, flyttade hemifrån =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Var bara hemma i Sverige

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Utlandsresa med älsklingen 

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
19 december, min och älsklingens 1 årsdag =)

8. Din största framgång 2009?
Skolan, har gått bättre än jag trodde det skulle göra =)

9. Största misstaget?
De e la inte så viktigt :P, ne men jag vet ej

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej bara lite förkylningar

11. Bästa köpet?
Den nya datorn jag köpte iförrgår =)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Den här datorn

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min underbara älskling som alltid är nära mig <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Vet ej

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror Gladare =)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet ej

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Haft tråkigt..

18. Hur tillbringade du julen?
Med älsklingen uppe hos släkten med massor av snö :D

19. Var du kär i år?
Är fortfarande i min älskling <3<3<3

20. Favoritprogram på TV:
Kollar inte så ofta så har inget :P

21. Bästa stället du var på/vid:
Hos min älskling ?

22. Största musikaliska upptäckten?
Honor Society =)

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar =)

24. Något du önskade dig men inte fick?
Nej

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Först skolan sen myste med älsklingen!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Stor vinst eller en utlandsresa =)

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Snygg?

28. Vad fick dig att må bra?
Älsklingen!!

29. Vem saknade du?
Mormor <3

30. Den bästa nya personen du träffade?
Vet ej träffa ju rätt många nya!

Passar på att önska GOTT NYTT ÅT ännu en gång =)


Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

GOTT NYTT ÅR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback