Onsdag - Kallt

Burr säger jag bara! Har varit över -10 ute hela dagen idag. Jag och älsklingen gick till stan en sväng och kollade lite, sen gick vi till maxi och köpte fika innan vi fick skjuts tillbaka för att äta lunch.

Sen skulle vi tillsammans med hans syster iväg och köpa lite fikabröd, o det var fortfarande lika knökfullt på parkeringen. Senare kom Robins gammelmorbror med sambo och fikade och grattade Robin =)

Det blev lite dator efter det sen skulle vi äta och efter det åka med hans föräldrar till maxi o handla. Har inte hunnit med så mkt mer idag. Imorrn är det nyårsafton och jag o älsklingen ska laga maten, det blir hemmagjord potatisgratäng, kycklingfilé och beanesås samt kladdkaka till efterrätt =)¨

Får se om jag hinner skriva imorrn annars önskar jag alla ett GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter som att ni får det riktigt trevligt =) Önskar er gott nytt år också! :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback