Onsdag - Kort dag + bilder från igår!

idag var det kort dag iskolan =) Hade först religion, sen va de naturkunskap med virrläraren nr 1! Vi skulle göra trafik undersökning och jag o nåra andra gick till stan o en korsning för att fylla i bilar osv. Sen vid 11.30 var vi klara o jag gick ner på stan o köpte en sak som ska va med i julklappsbyte saken i klassen o så ett ansiktsvatten för 10 kr på lindex =)

När ja kom hem slog ja in lite julklappar så nu r jag nästan klar !

Imorrn blir det praktik igen =/

Avslutar med lite bilder från gårdagen


Jag redo för en heldag i gbg =)



Nordstan - med jätte många butiker..


Lunch på ett café - Taco tallrik som var jätte stor, fick i mig halva max!


Liseberg =)


Inne på Liseberg..


Inne på liseberg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback