Söndag - Slut på en underbar helg!

Då var det slut på en alldelles underbar helg med älsklingen<3 Har haft det jätte mysigt. Idag har jag slagit in de sista julklapparna har bara 1 kvar att slå in nu.. Har också haft adventsfika =)

Vi har bara varit hemma och myst idag, o sett youtube klipp med parlamentet osv :D

Ikväll har det varit lugnt, åt mysmiddag med älsklingen. Det blev hemmagjorda potatisklyftor, kyckling filé och kallsås!

Imorrn är det skola som gäller en stund sen ska jag nog ner på stan och köpa ett värdekort till bussarna så man har till göteborgsresan m.m. O så ska jag göra min veckohandling på maxi.

Avslutar inlägget med en hiss o en diss!

Dagens Hiss:

Att vara med den man älskar <3 - Finns det något bättre?

Dagens Diss:

Det tråkiga vädret trots att det är december och borde vara snö! - Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback