Tisdag - 17 år nu då :D

Då var man 17 år nu då :D Har fått en hel del grattis ida.

Gjorde julgrupper i skolan idag, sen skulle typ alla vaccineras.

När jag kom hem var älsklingen redan hos mig <3<3 Fick present av hnm, Sims 3 Destination Världen :D
Vi fikade med egen gjorda bakelser, lussekatter o pepparkakor =) Det var super gott!

Sen åt vi innan de va dags för älsklingen att åka hem igen =/ Blev bara en snabb sväng idag som vi kunde träffas. Men är glad att min sötnos kunde komma iaf =)

Sen är man äntligen inne i december mpnad nu så snart är det jul  :D:D:D

Till helgen ska jag o älsklingen kolla o köpa julklappar till lite olika personer :D Ska bli kul särskilt att slå in dem snyggt!

NU ska jag se till att slita mig här ifrån en stund o läsa lite naturkunskap. Over and out!


Min present från älsklingen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback