Tisdag - Mysdag i Göteborg =)

Idag vardet mysdag i Göteborg med tjejerna från klassen o vår lärare =)

Tog bussen ner vid 9 imorse o va där vid 10, sen gick vi runt i nordstan ett tag o kollade innan vi skulle äta mat. Efter vi hade ätit åkte vi till stadsdelen Haga , som var mysig med småbutiker. Köpte 2 julklappar idag med, även om det inte var planerat så är jag nöjd. Efter Haga blev det en liten sväng i nordstan igen innan vi tog spårvagnen till Liseberg =)

Liseberg var jätte mysigt med all belysning och heelt annorlunda från hur det är på sommaren. Där köpte jag handgjord fudge =) Den var jätte god iaf!

Lägger in bilder från dagen imorrn eftersom jag slutar tidigt då.. Har bara två lektioner i morrn o de ska bli skönt för man är rätt trött från idag från att gå o stå.

Nu ska jag bara ta det lugnt innan sängen väntar!


Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Låter som du hade en riktigt bra dag.. Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback