Torsdag - Praktik, snöstorm och stress..

Idga är de torsdag o sista riktiga dagen innan lovet. Hade praktik idag o fick snitta, plantera o skriva massor av adresslappar. Träffade dessutom både Robins mormor och morfar som kom dit, alltid trevligt =) De hade även bakat en julkaka som bjöds på till fika, den var god! Sen när jag skulle hem så kom en fet snöstorm o det kändes som jag skulle blåsa bort..

Väl hemma kände jag stressen komma krypande för kom på endel jag har o göra innan jag o älsklinge åker på lördag. Och imorrn ska jag till älsklingen efter skolavslutningen så hinner inget mer än att hämta tågbiljetterna innan..

Ska sms:a min faster nu via nätet och sen blir det duscha, äta mat och börja packa. Skulle bhöva komma i säng vid 21.30 men de kan ja la glömma nu. Men är så himla trött..

Imorrn börjar jag 8 men de är typ bara 2 timmar så det ska nog gå bra iaf =)

Hoppas alla får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback