Måndag - Biblan o bättre väder!

Hej! Då var det ny vecka gen då o snart får ja träffa min sötis igen :D

Idag åkte jag först in till biblan o skulle låna en bok men tydligen fanns den inte inne fast de stog att den fanns, så då låna jag en annan iaf så nu har jag ändå nått att läsa.

Sen när jag gick hem från tåget kände jag att det skulle bli varmt idag..

Under dagen har jag läst o suttit här typ. Sen nu i kväll har jag kollat Miami ink o snart ska jag se LA ink.

Imorrn ska jag in till stan med pappa o först besiktiga brors bil sen ska vi åka o handla.
Nu ska jag springa till tv:n igen.. //E

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo tack det kan man ju lugnt säga.. bilen har precis sneddat vid vårat staket och en bit av häcken körde föraren på! Tyvärr blev det ju inte så fint hos grannen.. Bilen hade åkt över åkern också!? Är glad att ingen vart överkörd eller så..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback