Måndag - Motorcykel, kladdkaka o blombilder

Hej! Då var det måndag igen då, idag har jag faktiskt gjort nått.

På förmiddagen var det lugnt, men efter lunch tog jag o pappa en sväng med motorcykeln =) Åkte till morfars sommarställe o kollade o sen åkte vi till campingen där, var riktigt skönt o komma ut lite. Dessutom har jag inte pkt motorcykel sen förra året så de va på tiden igen!

Sen när vi kom hem åt vi o så nu på kvällen har jag bakat en kladdkaka med chokladbitar i =) Den blev jätte god! (visar bild längre ner..

Nu ska jag lägga upp blombilder o så sen ska jag fortsätta med mitt sims 3 spelande ;) //E


kladdkaka = mums <3


Blommor på framsidan =)


En underbar rosa ros från baksidan, den doftar underbart också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback