Onsdag - Hemma o massa packning...

HeJ! Då var man hemma igen, men inte för län ge till för flyttar ju på lördag (!).

Håller på o packar ner saker för fullt och imorrn ska jag o mamma shoppa inför flytten o sen hem o packa. Hade inte mindre än 22 par skor räknade jag till när jag packade ner dom.

Sen på fredag ska släpkärran packas och jag följa med hem till mamma o så åker vi typ 6 på lörda morgon..


Nu tänkte jag berätta lite om dagarna hos älsklingen<3

Lördag:  Började dagen med att åka till Borås och kolla på min lägenhet, som var väldigt mysig =) Sen åkte vi till Knalleland o kola i butiker där. PÅ kvällen såg jag o älsklingen o hans syster nya Harry Potter filmen på bio. Den var bra iaf.

Söndag: Gjorde inte så mkt, tog det mest lugnt hela dagen  tills eftermiddagen då jag, älsk o hans syrra spelade bowling. Var riktigt roligt att spela iaf =)

Måndag: Gick o kollade i stan annars hände inte mkt.

Tisdag: Gick i stan o köpte en klänning på rean på Gina.

Idag: Var bara hemma o packade klart det sista innan jag skulle åka. Sen åkte jag hem.

Avslutar med lite bilder.


Drickyoghurt som ja drack på vägen ner, lite udda smak..


Älsklingen vid bowlingen <3


Huset där ja ska bo sen =)

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback