Tisdag - Växlande väder och Lägenhet!

Hej! Idag har jag gjort lite saker iaf, först gick jag upp i tid o hitta en lägenhet i borås som mamma ringde på direkt, så nu har jag den :D Sen åkte jag o pappa o besikta brors bil , o handlade mat o så köpte vi cykelkorg till min cykel =)

Sen jag kom hem har ja läst, löst korsord o suttit här. Känns iaf underbart att jag har fått boende fixat. Ska o kolla på lägenheten på lördag, men kan säga att jag kommer säga att jag vill ha den oavsett hur den ser ut. Dessutom var det så bra att den som bor där nu håller redan på att flytta ut så får tillträde typ , omgående :D Så kanske flyttar ner i slutet av nästa vecka :D

Btw. har de vart jobbigt väder för de har regnat ena sekunden  för att sen bli sol o varmt osv..

Ikväll ska jag nog läsa, se tv o sitta här. De var allt för nu //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback