Måndag - Om helgen =)

Hej! Då var det måndag då, och igår kom jag hem från min älsk. Idag har jag vart in en sväng på stan men inte hittat nåt.

Tänkte skriva lite vad som hände Torsdag - Söndag.

På torsdagen förberedde jag de sista inför resan till Robin<3, och vid 15 gick tåget från uppsala.
När jag hade kommit fram till Robin så åt vi bara och tog det lite lugnt innan vi gick o la oss.

Fredagen blev det upp tidigt o hjälpa älsklingen fixa en snygg frisyr inför studenten, sen när han hade åkt så blev det till att hjälpa till med förberedelserna tills efter att vi kommit tillbaka. Vid 13 tiden kom Robinsmormor o morfar samt Robins moster och två söner Jesper o Viktor. Vi gick ner till ett ställe som heter Nolhaga och där var de fullt med folk redan, o så väntade vi på att Robin skulle komma.. Vid 14 kom han och det blev en massa kramar o ännu mer fotografier av Jesper som fotade nästan varje sekund. Sen skulle dom åka iväg med lastbilen och de var mååånga killar där på o så hade dom hög musik. Dom var den enda lastbilen som hade musik. O sen när han åkt iväg med sina kompisar gick vi tillbaka och väntade på at ha skulle komma.

När Robin kom tillbaks åt vi mat och han fick öppna sina presenter (han fick armband o foto av mig), han fick 5000 kr i pengar totalt + andra presenter. O sen fikade vi innnan alla åkte hemåt.


På lördagen cyklade jag o Robin först till Maxi o köpte godis o glass o sen åkte vi till Robins mormor o morfar och åt. Robin övningskörde dit o han var jätteduktig <3 Väl där var också hans Moster o mostersman samt Jesper. Vi åt kött o potatis och sen fick vi efterrätt. Jesper hade också fixat en cd med massa bilder från Robinsstudent som robin fick så vi tittade på den.

Sen när vi åkte hem så körde Robin igen, o vi åkte förbi skolan jag eventuelt ska byta till o så.
När vi hade kommit en bit på storavägen såg vi att det var poliskontroll o jag tänkte direkt att vi skulle bli invisade, eftersom de var nationaldagen så hade dem säkert extra kontroller. Iaf så blev typ alla - shit shit shit . För Robins pappa hade druckit ett glas vin ett par timmar tidigare. Så när vi kom fram så fick Robin blåsa men inte Robins pappa, vilekt jag tyckte va konstigt.

På kvällen tog vi det bara lugnt och såg film.

Sen på söndagen, alltså igår så händer det inte så värst mycket. packade ihop mina saker inför hemresan och så...
Kom hem vid 17.30 ungefär.

Robins släkt var iaf jätte trevlig o så, och det enda som va jobbigtr var att jag inte hörde vad hans morfar sa i början, då han är dansk pratar han med danskdialekt och sen använder han danska ord ibland. Men jag lärde mig ganska fort att höra så va inga problem sen.

Avslutar med lite bilder.

sdfsas 
Älsklingen finklädd <3


Jag finklädd


Robins syster Sofie, 22 år


Robins äldsta syster, Maria 25 år


Robins moster Åse och hans mormor Irene (i rött)


Robins kusin Jesper, och hans morfar Kaj


Älsklingen med det söta plakatet <3


Flaket "Vi hade Torben vad har ni för ursäkt??"



Fika
Fika


Tårtan


Mössan


//E

Kommentarer
Postat av: Robin Johansson

Vad duktig du är på att skriva Blogg inlägg älskling<3<3<3 Jag är så stolt över dig<3<3<3<3<3 VAd bra att du lärde dig att höra vad min morfar sa sen<3<3<3<3<3<3

2009-06-10 @ 11:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback