Midsommar!

Hej! Glad midsommar till alla som läser.

Då var det midsommarafton då, och som vanligt ska de va dåligt väder..

Ska iaf äta hos farmor o farfar i dag med släkt så de lär ju bli trevligt, har bakat en tårta som jag ska ta med också =)

Igår kom min älskling o vi gick o åt sallad på ahlbergscafé, riktigt gott men som vanligt blir man mätt efter typ halva ;)
Sen gick vi runt o kollade lite i affärer o så..

Sen fick jag The sims 3 i 6 mån present av min älskling <3<3<3 Säger bara tack så himla mkt <3<3

Avslutar med lite bilder =)

Gott men mättsamt !


<3<3


//E

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det gör vi :) Ha det så trevligt idag också!

Postat av: steffi

SV min midsommar har varit bra hur har din midsommar varit då?!

2009-06-19 @ 21:45:55
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback