Onsdag - Regn o shopping..

Hej! Då var det onsdag då, idag hände typ inget i skolan. Regnade hela morgonen sen blev de molnigt så trodde man skulle slippa regnet men precis innan vi skulle hem började det regan igen iaf..

Åkte ner på stan efter skolan o köpte 1 sak som älsklingen ska få på 6 månadersdagen nästa vecka, sen köpte jag ett linne som jag tyckte var sött o snyggt.

När jag kom hem satte jag mig här en stund innan jag begav mig ut på promenad ca 1 timme i duggregnet.

Imorgon är de bara två lektioner så slutar redan vid 11, ska efter de ner på stan o köpa ett halsband jag har kollat på o sen ska jag åka till gränby c en sväng..

Nu ikväll blir det bara lugnt o så. Avslutar inlägget med en bild på linnet jag köpte.


Senaste inköpet från idag :)

//E

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint =) Förresten använder du bloglovin?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback