Tisdag - Aj aj!

Hej! Då var det tidag då, idag var bussen sen till skolan så skulle skynda mig för att inte bli så sen. Men självklart lyckas jag ramla när jag nästan var framme på det hala gräset så jag hamnade på asfalten. Gjorde as ont o skrapade mig både här o där. Men mest kändes de i armen som jag landade på..

Tänkte inte så mkt mer på det utan gick på datakunskapen, men sen såg jag att armen hade svullnat vid armbågen där jag hade mest ont så jag gick till skolsyster. Hon trodde armen hade hoppat ur led (!!!!) o tyckte att jag skule till akuten.
Så pappa kom o hämtade mig o vi åkte dit, fick konstaterat att den inte var ur led (vilket kändes underbart), o dom skickade mig till röntgen som inte heller visade nått.. Så var inget allvarligt iaf vilket känns bra eftersom att jag ska till robin o så.

Så missade skoldagen.. O imorrn är det sista skoldagen för veckan, o på morgonen ska vi ha lite stadsvandring på svenskan .. Ska prata om stora torget..

Men nu ska ja packa lite mer inför resan o så öva lite inför morgondagen.

//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback