Lördag - 13 dagar kvar!

Hej! Äntligen helg säger jag bara . Är så skönt att äntligen kunna vila lite igen.

Igår var det först 2 lektioner i skolan, sen åkte jag ner på stan med Angelica, Sandra och Sarah och åt på Cupido. Sen gick vi runt på stan ett par timmar.

På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt.

Idag har jag bara tagit det lugnt, kollat på serier och städat av rummet lite. Gjorde nyss en tårtbotten så jag kan göra tårta till pappa imorrn när de kmr folk o fikar =)

Ikväll blir det väl 2:a chansen på tv och sen nån film. 
Nu är det bara 13 dagar kvar tills ja åker till älsk :D Och sen har jag bokat resa så jag åker ditt över sista april med :D

//E

Kommentarer
Postat av: Emma

Så nu har jag ändrat det :) Vet ju vilket datum han fyller, men inte så lätt att hålla reda på dagarna ju :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback