Tisdag - Glass!

Hej! Sitter här och dricker smoothie. Ikväll har jag bara kollat serier ocvh tagit det lugnt, sen har jag varit med pappa och storhandlat med. Köpte häagen-dazs glass med flera olika smaker i en förpackning, har smakat 2 av dom ocvh dom var super goda =)

Imorrn är det onsdag och skola händer nog inget spec. ska skriva ett prov efter skolan. Sen ska jag eventuellt åka till Gränby centrum en sväng och kolla in dom senaste butikerna.

Nu ska jag plugga lite till provet sen ska jag kolla klart på ett avsnitt av gossip girl.

//E


mums!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo det är väl så! Hoppas jag med, ska köpa 2 st sådanna där lampor som du har och så ska jag leta efter en ny lampskärm till köket! Finns säkert andra saker också :) Kul att kolla lite på gränby, det var snyggt med dom nya affärerna iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback