Fredag kväll!

Hej! Då har det blivit kväller med, nu tänkte jag skriva lite om förra veckan hos älsk o så.

Jag kom dit på onsdagen o då hände inte så mkt , sen på torsdagen cyklade jag o Robin till stan o kollade o åt glass i det underbara vädret, sen visade han också runt i alingsås så nu hittar man typ där med ;)

På fredagen åkte jag, älsk o älsk´s syster Maria till liseberg, vi fick skjuts dit. Där hade vi det roligt och mysigt och vi åkte en hel del =) var verkligen en perfekt dag att åka dit på. Hade bra väder o allt!

Sen på lördagen myste jag o robin  mest innan jag skulle ta tåget hem igen..

Lägger in lite bilder från resan längst ner i inlägget..


Iaf idag så hade jag ju möte med syon på min skola och gick mycket bättre än förväntat! Hon ska iaf hjälpa mig o kolla upp allt så får väl se vad som händer.

Nu kmr de lite bilder från resan.. //E

 
Jag i Alingsås


I Alingsås


Hanghai på liseberg


Jag o älsk i Lisebergstornet

För fler bilder kolla gärna min bdb, heter elo92 där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback