Torsdag - Regn och hemmagjord glass!

Hej! Då var det torsdag då, lyckades försova mig lite imorse men som tur var blev jag inte så sen till skolan iaf=)
I skolan var det bara 3 lektioner iaf , Materialkunskap där vi fick fläta björngräs/texasgräs o sen datakunskapen där vi håller på med excel.. och så sist hade vi idrott där våran vanliga lärare inte va där så hade en  annan, så vi fick köra en lek som kallas Indiansmyg man skulle typ va uppdelade i små lag som skulle springa o hämta skatter på ett ställe men de va inte bara o hämta dem..

När vi hade slutat öste regnet ner ute, men ville ju endå komma med bussen från skolan så man kom hem nångång så de va bara o springa ut i regnet... Väl framme på hållplatsen var det fullt i kuren så va bara stå ute i regnet, som tur var hade jag iaf jacka på mig men hade endå en kasse med blommor som nästan gick sönder så fick ha den i famnen typ.

När jag kom hem stäkllde jag mig o gjorde egen gräddglass med hallon o kakor i =) Eftersom den inte var helfryst när den var klar i maskinen så kan jag inte säga exakt hur den blev men de ja prova va iaf riktigt gott!

I kväll blir det väl bara tv o datorn antar jag ;)



Glassen =)


//E

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh glassen ser god ut! :) Du är så pysslig av dig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback