Lördag - Lussekatter..

Idag har jag o älsklingen gått ut på promenad. Vi gick till maxi o handlade o så..

Sen när vi kom hem spelade älsklingen lite medans jag gjorde lussekatter tills nästa vecka då det är första advent =)

Vi har också hunnit med att tvätta lite kläder, vilket behövdes!

Ikväll har vi ätit fajitas o tagit det lugnt, ska väl se film ikväll. Vill egentligen se Robinson Karibien men eftersom älsklingen inte är så förtjust i det så blir det att se de imorrn i stället.

Nu ska jag kolla klart medans älsklingen är i duschen!

Avslutar med lussekatts bild samt en bildf på en blomdekoration som gjordes i skolan den här veckan.


Lussekatter som jag bakade =)


Struktur dekoration i rosa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback