Torsdag - Praktik o oflyt...

Idag var det då praktik som gällde o idag gick de inte så bra tyvärr råkade ha sönder 2 glas saker men som tur är var dem inte så dyra.

Vid 16 tiden åkte jag bussen ner o skulle fixa anmälan på vårdc. men de gick inte men ska vaccinera mig på tisdag endå.

Bussen blev jätte sen p.ga en trafik olycka som gjorde att vi stog stilla i 10 min.. Var tydligen någon fotgängare som blivit påkörd av en bil.

När jag kom hem köpte jag pepparkakor *mums*, var så himla länge sen man åt det..
Ikväll blir de lugnt, ska vila min träningsvärksarm.

Imorrn e de fredag o bara blommor i skolan ,sen kommer underbara älsklingen.

Idag har jag o älsklingen vart tsm 11 månader! Nu är det bara en månad kvar tills jag o älsklingen har vart tsm 1  år samt tills vi åker hem till pappsen igen =)




Så underbart gott!!


Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

GRATTIS! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback