Lördag - Simning

Idga har det blivit lite blandat.. Började med att gå ner på stan och kika runt samt köpa mig ett halsband :) Sen gick vi till simhallen och fikade innan vi passade på att bada och simma =)

Vid 14 tiden var vi tillbaka i huset igen o sen var de bara lugnt ett par timmar.. Vid 17.30 började vi göra kvällsmaten som blev hemmagjord pizza. La på lite tzatsiki från igår på och det var sjukt gott!

Ikväll har vi bland annat tagit en cykeltur till Maxi o latat oss.. Nu ska jag läsa min Solo tidning som jag köpte när vi var på Maxi.

Imorrn får vi se vad dagen bjuder på.. Kommer uppdatera bildinlägget då för lyckades bara få in 2 bilder.. De blev helt ** när jag skulle lägga in bilderna nämnligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback