Söndag - Lövkrattning och blåst

I natt sov man helt underbart, behövdes verkligen.. Sov oavbrutet ca 11 h :)

Efter frukost gick jag, Robin och hans systrar ut och krattade löv.. Fanns sjukt mkt iaf..

Sen har vi inte gjort så mkt, gick in o tog det lugnt innan lunch och sen åkte vi till lägenheten.. Jag fick hämta lite saker o så. NU har dom iaf låst trapphuset dygnet runt så ingen ska kunna komma in oinbjuden.

Men  jag kommer aldrig bo där mer, så får se hur allt löser sig eftersom att mamma ringer försäkringsbolaget imorrn. Är så mkt som är förstört!

Ikväll har vi sett en jönssonligan film och städat/röjt lite i Robins rum. Sen påbörjade vi att se en till jönssonliganfilm.. Men insåg att vi inte skulle kunna se klart den idag eftersom vi ska upp tidigt imorrn.. Bussen går redan kl 7 för min del.

Är ganska trött nu iaf så ska väl se till att sova så uppdaterar jag imorrn ist.


Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Vart har du tänkt bo då? Du och Robin får skaffa bostad tillsammans :P Kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback