Tisdag - Kyligt..

Idag och igår har jag varit i skolan iaf, men börjar med att berätta om gårdagen..

Dagen började med en promenad vid 06.45 till bussen.. Var kyligt i luften o inte alls skönt..
Väl framme på skolan var det bild o form som gällde o jag började med min akrylmålning.

Sen skulle vi ha exponering/hantverksteknik och då fick vi reda på att vår lärare var sjuk o att vi skulle texta istället. Ja hade glömt de sakerna så ja kunde göra de när ja kommit hem till robin ist.

Gick ner på stan o köpte ett diadem innan bussen gick. Sen blev det stan i Alingsås med o fika..

På kvällen blev det en mix av textning och idrottsprovsplugg..

I morse vaknade jag 06.40 så fick bara dra på mig kläderna o borsta tänderna innan ja skyndade till bussen..
Första lektionen var Svenska där vi skulle skriva klart ett pm till en muntlig redovisning nästa vecka... Efter svenskan åkte jag till lägenheten o hämtade några småsaker... Luktar fortfarande skit där -.-

Sen var det idrottsprov på 11(!!!!!!) sidor som var rätt svårt o vissa saker hade inte ens Hasse sagt till att man skulle plugga på.. Så irreterande.. Men måste fått godkänt iaf känns de som.

Efter att ha suttit med idrottsprovet 1h o 20 min var det samhäll o vi börja gå igenom "Drömsamhället"..
Därefter skolan blev det stan o köpa ett par vita jeans på Gina innan bussen gick. Har efter det hunnit gå på stan en sväng o bara tagit det lugnt..

Nu måste jag göra klart samhällsuppgiften samt religionsuppgiften.. Sen ska jag försöka texta klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback