Måndag - 99 dagar kvar..

Så var det måndag igen, men var ju ledig idag :D Nu är det bara 99 dagar kvar med tills man är myndig, känns riktigt bra!! Då är det bara körkort som gäller!

Dagen började i tid för att åka till stan och möta mamma. Väl där gick vi ett par timmar och tittade. Mamma köpte lite saker, men jag tittade bara. Mamma bjöd mig på lunch, blev buffén på Little Italy eftersom att det var så mycket folk på Ahlbergs. Fick en mascara och ögonpenna som hon köpt när hon åkte till Grekland. Så nu behöver jag inte köpa det på ett tag :D

Åkte hem strax innan 14 och väl hemma blev det datorn ;) Sen har jag bakat banankaka för att ta med lite bitar till skolan imorrn. Man skulle ju baka nått så..

Har nyss kollat på nya fångarna på fortet på tv :D Riktigt roligt att de börjar sända igen eftersom att man kollade på det när man var liten med :D Kollade på Rena rama Rolf innan och de är ju med skoj, nu blir det iaf Time Out. Har en känsla av att mina vardagskvällar kommer vara framför tv´n nu ett tag ;)

Imorrn är det skola och då ska vi typ leka lekar. men nu är det tv´n som kallar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback