Måndag - Inte mycket kvar..

Nu är det inte mycket kvar av sommarlovet.. Känns både bra och jobbigt för de e såklart kul att börja skolan o köra på 1 år o sen ta studenten men endå skönt att ha sommarlov o kunna göra vad man vill, när man vill.

Dagen började med att direkt göra sig klar för att åka till stan, tog bussen vid 10 och sen blev det att hämta ut ny busstidtabell och gå en snabbsväng i ett par affärer. Sen skulle jag till Sagokristallen för brynplockning. Har ju sett förjäklig ut i ögonbrynen men nu blev det jätte bra och det gick så snabbt när någon gjorde det åt en.

Därefter tog jag bussen hem, men medans jag väntade på bussen såg jag en äcklig gubbe som ja tror kan ha varit uteliggare.. Han hade nå konstiga shorts, DAM linne halterneck!!!! och nån väska och så gic han fram o tillbaka fram o tillbaka.. Trodde han skulle åka med bussen hem men som tur var gjorde han inte det.

Väl hemma blev det kolla serier o så, sen kvällsmat o så. Har också vart en sväng uppe vid farmor o farfars hus för att plocka upp plommon och ta hem deras post.

Därefter har jag läst bloggar och kollat runt samt jobbat på en ny bloggdesign som jag snart kommer byta till. Jag tycker den känns höstig och mysig så då har jag något framtills vintern iaf.

Snart ska man väl sova och imorrn blir det att köra till stan o kolla tapeter igen och handla mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback