Onsdag - Sista dagen på sommarlovet..

Idag var det då den sista dagen på sommarlovet och även den sista dagen på det sista riktiga sommarlovet. Nästas år har man ju tagit studenten o allt.

Dagen började hyfsat lugn vid 9 tiden, blev sittande vid datorn ett tag, sen började jag göra mig i ordning. Strax efter 12 åkte vi till stan för o kolla lite små saker och hämta pappas bil på hans jobb.

Efter att vi hämtat bilen åkte vi o kollade lite på bauhaus, elgiganten o så, sen var klockan helt plötsligt 16 o istället för att direkt åka hem för o laga mat åkte vi till Ikea där vi åt och sen kollade lite smått.

När vi väl var hemma igen väntade datorn ett tag samt läsning. Har också hunnit med att plocka fram de kläder jag ska ha på mig imorgon så det inte ska bli alltför stressigt.

Ska gå och borsta tänderna snart o sen sova.

Imorrn ska jag upp strax före 7 för att hinna göra mig klar och sen ta bussen till skolan som börjar kl 9. Får se hur den första dagen blir men det blir säkert bra. Sjukt att det nu bara är 1 år kvar innan studenten och jag har redan klara 2/3 av gymnasiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback