Tisdag - Regn, motorcykel och hårfärg...

Dagen började med att jag satt o knåpade på blogg designen, blev tillslut klar. Körde till stan för att köpa ny plinga till cykeln och leta tapet till rummet. Hittade en jätte snygg som är som en foto tapet, passade perfekt med måtten till rummet med, så nu ska vi bara se vilken färg jag ska ha på övriga väggar :)

Därefter blev det en tur till Maxi för o handla, köpte hem hårfärg med.

Var hemma igen vid 14 tiden, fixade klart med designen och lagade mat vid 16. Åkte med pappa på motorcykeln en sväng vid 18. Vi stannade vid Ulva kvarn och självklart började det då regna. Tillslut öste det ner men vi hann in på fiket. Satt där o fikade innan vi åkte hemåt igen.

Kom hem för en liten stund sen och nu ska jag ta och färga håret, resultatet på det visar jag imorgon!

Fototapeten - Gold
Tapeten jag ska ha som fondvägg :)


Hårfärgen jag ska använda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback