Torsdag - Långdag i skolan..

Dagen började vid 06.30 då alarmet ringde, bara att gå upp o klä på sig och göra sig klar. Tog direktrbussen till skolan och hämtade sakerna i skåpet. Därefter var det Historia A, klassråd, lunch och håltimme, Svenska B, Engelska B och Matte B.

Lektionerna innehöll endel lyssnande och de flesta lärarna verkar ju bra, dock är inte svenskaläraren (läs kärringen) min favorit precis. Tur man redan läst halva den kursen. Fick läxa både i svenska och engelska. På Matten fick vi veta att vi antagligen ska börja den lektionen tidigare så vi kan sluta tidigare, var en as skön gubbe som lärare. Man behöver inte ens va där på lektionerna bara komma dit o få närvaro sen kan man åka hem.

Jag ska hämta ut böckerna imorrn tänkte jag, sen ska jag se till att komma igång med Matten snabbt eftersom jag ska hinna med Matte C också.

Väl hemma var maten nästan klar, blev hamburgare med bröd o pommes :) Gott när man är hungrig!!

Har hunnit med ett par serie avsnitt och Fångarna på fortet med ikväll, blir väl sängen om nån timme kan jag tänka mig. Är sjukt trött!

Imorrn börjar man vanlig tid, sen har jag håltimme o då blir det ner på stan och köpa sorteringsmapp för alla j*la papper man får. Så jobbigt att hålla reda på dem annars ju!

Sen efter sista lektionen blir det hem o byta kläder o gå till J o städa. Efter det är det verkligen helg på riktigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback