Årslistan..

Blir bloggande om jul sen, med bilder. Men först en lista om året:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp, flertal saker :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Sandra fick underbara lilla Levicia :)
4. Dog någon som stod dig nära? Ja min älskade morfar <3<3<3
5. Vilka länder besökte du? Endast Sverige
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Nej
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 13 december när jag fick mitt körkort :D
9. Största misstaget? Vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej
11. Bästa köpet? Slalomskidorna
12. Vad spenderade du mest pengar på? Vet inte ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, massor av saker
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Svårt att säga  finns många..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Tror faktiskt gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte :S
18. Hur tillbringade du julen? Med släkt och min älskling <3
19. Blev du kär i år? Var redan kär i min Robin<3
20. Hur många one night stands? hahaha, inga såklart!
21. Favoritprogram på TV? 2½ men :D
23. Bästa boken du läste i år? Vampyrens märke
24. Största musikaliska upptäckten? Vet inte
25. Något du önskade dig och fick? KÖRKORT!!
26. Något du önskade dig men inte fick? Vinna 1 miljon
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Skrev teoriprovet för körkort och hade det mysigt hemma
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Snygg!
31. Vad fick dig att må bra? Robin <3
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen
33. Vem saknade du? Mormor och morfar <3
34. De bästa nya människor De i min nya klass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback