Söndag - Alla <3-ns dag =)

Idag är det alla <3-ns dag, och jag firar väl inte överdrivet.. Robin ska få ett biobesök av mig och jag får kinabuffé betald av honom på tiosdag <3 Idag har jag först bakat tårtbotten till kvällen (Då lite släkt ska fira brorsan), sen gjorde jag i ordning kycklingröra med curry som ska vara på baugetterna imorrn och efter det blev det att ta det lugnt ett tag och lösa lite sodoku.

Sen gick jag ut med älsklingen i det fina vädret på promenad, så skönt att få friskluft. Efter det blev det en duscxh samt lunch och om en stund ska ja åka med pappa o hämta takräcken till bilen hos farmor o farfar och sen handla lite till kvällen.

Igår var pappas tjej samt ena dotter här på mat och sen såg vi melodifestivalen tillsammans =) Var trevligt iaf ! var betydligt bättre låtar igår än förra veckan, och gillade verkligen Erik Saade´s låt =)

Imorrn är det slalom i Romme som gäller ska bli skoj =) Måste dock åka tidigt hemifrån, men det är det värt iaf!


Önskar alla en trevlig alla <3-ns dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback