Söndag - Bio

Idag har det varit räät lugnt på förmiddagen, satt mest vid datorn.. Provade också installera Sims 3 på den nya datorn och det gick bra :D

Sen efter lunch gick jag och älsklingen till Storken och jag shoppade lite.. Blev 1 bh, 2 par trosor, 1 par jeans och ett linne.. Är rätt nöjd men ska till h&m imorrn på lunchen och kolla om skjortan jag har sett där som var jätte snygg finns kvar. Isf lär jag köpa den!

När vi kommit hem bytte jag bafra kläder sen skulle jag, älsklingen och hans syster till bion.. Vi såg Percy Jackson och kampen om Åskviggen =) Den var faktiskt bra, men det är en serie så det kommer fler filmer..

Efter bion packade jag ihop mina saker och fick skjuts hem, känns just nu tungt att veta att det är skolan som gäller imorrn.. Blä säger jag bara...


Filmen vi såg på bio som var väldigt bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback