Söndag - Sockerkaka...

Idag var det lugnt på förmiddagen, strax innan lunch bestämde jag mig för att göra sockerkaka =) Ville ju ha nptt att fikas med nu i eftermiddags.

Sen har jag o älsklingen suttit vid tvn o dansat lite o så.. Fick skjuts hem ikväll med =) Känns så skönt att slippa åka buss för om ja hade åkt buss skulle jag nu varit nyss hemkommen.. Fick även med mig tv´n från älsklingensrum som inte används eftersom att min tv har börjat dumma sig.

Imorrn är det långdag i skolan, först bild o form och sen blommor. När jag kommer hem måste jag också läsa ut svenska boken som vi ska skriva uppsats på på tisdag morgon..

Sen på onsdag eftermiddag ska jag ta bussen hem till älsklingen eftersom de e praktik på torsdag. Så då slipper ja åka så tidigt hemifrån o kan sova en stund på torsdag morgon :D

Nu ska ja kolla runt innan ja ska sova.. Hoppas alla har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback