Tisdag - Fullt upp...

Hann och orkade ej skriva här igår så blir ett inlägg nu ist. Hade en underbar dag i Romme med vackert väder och skidåkning i massor av backar =) Var superskoj och vågade åka i de lite större backarna med..
På vägen hem visade pappa mig var hans mormor och morfar hade bott med, var kul och se =)

Idag har jag och Robin varit i stan hela dagen =) Åkte först till frisören och klippte mig kort... Sen åkte vi till min gamla skola och hämtade bildmappen och sen blev det stan ett tag innan vi skulle till Dragon Palace =)
Åt kinabuffé där och den var som alltid superb!

Efter den goda middagen gick vi och hämtade ut biljetterna till bion och sen blev det att se Farsan =) Den var rätt bra iaf lite rolig =)

Kom hem rätt nyligne och nu blir det att ta det lugnt i tv-soffan.. Kommer bilder från Romme samt dagen på stna imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback