Tisdag - Simning..

Så var tisdagen snart över då, var först svenska. Sen hade jag hål timme till 12 så tänkte göra en blomster dekoration men fanns inte material ... Så ringde till stället jag ville ha som praktikplats, fick börja där :D Blev så jävla glad, ska bli så skönt att byta från stället jag är på nu kommer säkert vara mkt bättre på nya stället. Är dessutom i Alingsås så då får jag träffa min älskling oftare =)

Sen vaqr det idrott skulle va vinterjogg men kunde inte va med som jag bara hade innekläder med mig. Till sist var det samhällskunskap där vi går igenom sveriges stadsskick.. Efter samhälls lektionen var skoldagen slut och jag gick till stadsparksbadet för att simma lite. Köpte 10-kort där så nu kan jag börja simma typ 1 gång per vecka..

Ikväll ska jag duscha och kanske läsa på lite religion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback