Tisdag - Stan utan shopping..

Idag var det först uppsats på svenskan som gällde = inte kul... Gick dock bättre än ja trodde att det skulle så det känns som jag har fått G iaf. Sen var det håltimme i 3(!) timmar, så jag gick till stan o kollade.. Men köpte inget för ovanlighetens skull. Hittade inte så mkt intressant.

Sen var det idrott och då körde vi nån lek o sen imorrn blir det mitt förslag som va Spökboll =)
Efter idrotten var det samhäll.. Känns som de e hur mkt som helst att lära sig inför det provet, så det är tur att de e nåra veckor kvar än.

I eftermiddag har jag mest suttit här, ska packa ner lite saker till morgondagen snart. Åker till älsklingen med familj efter skolan och då ska jag också ha med mig skidkläderna så de ska bli mindre att ta med mig på fredag.. Känns som de e 1000 saker att packa tills dess med. O kom på nu att jag måste göra det ikväll med eftersom jag inte kommer hem förrän torsdag kväll o sen på fredag efter skolan åker jag direkt till alingsås för vi åker tåget därifrån på fredag kväll..

Ska bli skoj att praktisera på nytt ställe iaf, o ska försöak få extra jobb där med hade jag tänkt.

Nu ska jag verkligen sätta fart, ska göra en läxa tills imorrn med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback